World News » 👾 Кожен 10 геймер в Україні бере участь у професійних кіберспортивних турнірах: дослідження — Na chasi

👾 Кожен 10 геймер в Україні бере участь у професійних кіберспортивних турнірах: дослідження — Na chasi

0

👾 Кожен 10 геймер в Україні бере участь у професійних кіберспортивних турнірах: дослідження  Na chasi


Кіберспорт в Україні

Компанії NielsenIQ і Wargaming поділилися результатами опитування про кіберспорт, який був проведений в рамках першого комплексного дослідження геймерів України. Згідно зі звітом, 6 з 10 українських геймерів дивляться кіберспортивні змагання час від часу, а кожен 10-й бере участь в професійних турнірах. Основні мотиви для захоплення кіберспорту більшість опитаних назвали драйв і задоволення від самих змагань.

За результатами опитування, змагання з кіберспорту кожен день дивляться тільки 2% українських гравців, а 13% — раз на тиждень. При цьому 8% і 7% геймерів дивляться турніри раз на два тижні й раз на місяць відповідно, а 29% – рідше, ніж раз місяць. 40% українських гравців у відеоігри взагалі не дивляться кіберспортивні змагання.

Скільки геймерів бере участь в турнірах

Щодо участі в кіберспортивних змаганнях, в аматорських турнірах грають 29% респондентів, а в професійних — 13%. При цьому регулярно (два або більше разів за пів року) в аматорських турнірах бере участь 7% гравців, а в професійних — тільки 4%. Рідко (раз в пів року) — 22% і 9% відповідно.

Не беруть участь в аматорських турнірах, але хочуть почати 25% респондентів, а в професійних – 26%. Зовсім не беруть участі в аматорських змаганнях і не планують – 46% геймерів, в професійних – 61%.

Чому подобається кіберспорт

Основний мотив захоплення кіберспортом – драйв і задоволення від змагання – його обрали 63% респондентів. Для 54% гравців кіберспорт — це можливість поліпшити свої навички як геймера:

  • 49% вважають кіберспорт весело проведеним часом;
  • 29% це соціальне визнання та репутація;
  • 19% респондентів, які беруть участь в змаганнях, хочуть стати професійними кіберспортсменами.

Кіберспорт в Україні

Як зазначила керівниця відділу досліджень споживачів та покупців NielsenIQ Тетяна Шевченко, середній річний приріст аудиторії кіберспортивних змагань становить близько 20% на рік залежно від ринку. Також вона повідомила що зростання бази вболівальників кіберспорту характерне не лише для таких розвинених країн як Корея, Китай чи США, а й ринків Східної Європи.

Дослідження Nielsen Sport у цьому регіоні показують, що серед кіберспортивних вболівальників переважають чоловіки та молода аудиторія (до 30 років), втім є тенденція до зростання частки жінок. Думаю, схожі тенденції ми будемо спостерігати й в Україні, адже серед українських гравців у відеоігри вагома частка — саме жінки. Варто зазначити, що пандемія є одним із факторів, які сприяють росту інтересу до відеоігор в цілому та кіберспорту зокрема, тож, на наш погляд, база глядачів спортивних змагань в Україні буде лише зростати

Тетяна Шевченко, керівниця відділу досліджень споживачів та покупців NielsenIQ

Source: news.google.com

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *