World News » Навіщо кіберспортивним клубам потрібні стримери і контент-мейкери — ТСН

Навіщо кіберспортивним клубам потрібні стримери і контент-мейкери — ТСН

0

Навіщо кіберспортивним клубам потрібні стримери і контент-мейкери  ТСН

Роль стримерів і контент-креаторів у кіберспортивних організаціях.

В останні роки все частіше з’являється інформація про те, як киіберспортивниі клуби підписують не тільки професійних гравців, але й стримерів та інших творців контенту. Яку роль вони виконують в esports-організаціях, навіщо це потрібно клубам і їм самим? Відповіді – у статті.

Диверсифікація кіберспортивних організацій

На початку року компанія Newzoo опублікувала матеріал про головні тренди кіберспорту в 2021-му. Серед інших, увагу приділили і диверсифікації esports-клубів. Її сенс у тому, що масштабуючись, кіберспортивні організації починають відмовлятися від бізнес-структури традиційних видів спорту.

Natus Vincere вже підписала декількох контент-мейкерів. У березні Дмитро «Recrent» Осинцев, який виступав за команду NAVI з PUBG, повернувся до організації, як контент-креатор. Йому доручили роботу над YouTube-каналом клубу з Call of Duty: Warzone.

Також у рядах контент-мейкерів Natus Vincere знаходиться Алекс «z1ronic» Далгаард-Хансен – колишній про-гравець у Tom Clancy’s Rainbow Six Siege. У нього 289,3 тис. фоловерів на Twitch і 146 тис. підписників на YouTube-каналі.

Team Spirit

До СНД-клубу Team Spirit входять команди із CS:GO, Dota 2, PUBG і Hearthstone. Офіційно, у ній немає підрозділу стримерів або контент-мейкерів. Однак Владислав «SilverName» Сінотов, який представляє команду в дисципліні Hearthstone, більш знайомий фанатам за своїми трансляціям.

На його ефірах у 2020 році глядачі провели більш 20,6 млн годин, за інформацією, якою він поділився у себе в соцмережах, SilverName посів третє місце серед усіх російськомовних стримерів на Twitch.

Source: news.google.com

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *